poniedziałek, 25 stycznia 2016

Krajanka Winiary Ogórkowa

W sobotę gotowałam zupę ogórkową i tym razem postanowiłam skorzystać z Krajanki Ogórkowej.
Po otwarciu opakowania spotkało mnie nie miłe zaskoczenie zamiast potarkowanych pasków ogórków , które są widoczne pod czas reklamy w telewizji znalazłam jakąś pseudo ogórkową papkę którą czuć nie przyprawami tylko octem.
Po przygotowaniu bulionu , podgotowaniu ziemniaków dodałam Krajankę Ogórkową i jak się okazało zupa mimo starań wyszła nie smaczna żadne doprawianie i dodanie śmietany smaku nie udało się uratować , do te go wyszła bardzo rzadka gdzie w domowej zupie na domowym zacierze ogórkowym zupka wychodzi gęsta i co najważniejsze pływają w niej ogórki a tu sama woda w której czuć przede wszystkim ocet.
Bardzo negatywnie zaskoczyła mnie Krajanka Ogórkowa której osobiście nie polecam , żaden z domowników zupy nie zjadł tylko spróbował i wszyscy się zgodzili że jest nie smaczna.Jak nigdy obiad okazał się klapą a szkoda.
Mam nadzieję że pozostałe krajanki wypadną lepiej pod czas gotowania.

  W naszej ocenie 0/5 pkt


 Nie Polecamy jej !!

1 komentarz:

  1. Nam krajanka ogórkowa posmakowała. Widać opinie są podzielone :) Jestem ciekawa jak inne smaki :)
    _____________________________
    Obserwuję :) i zapraszam do siebie: http://lapieokazjewsieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń